کسب رتبه برتر کشوری در عرصه فعالیت های علمی نخبگان، توسط عضو هیأت علمی پژوهشگاه رویان

عضو هیأت علمی پژوهشگاه رویان موفق به کسب رتبه برتر کشوری در عرصه فعالیت‌های علمی نخبگان در «دومین کنگره ملی زنان تأثیر گذار کشور» شد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رویان، مراسم تجلیل از بانوان تأثیرگذار با حضور فهیمه فرهمند پور، دبیر ستاد راهبردی و نظارت خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی و مرضیه استکی، مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری اصفهان برگزار شد و دکتر مرضیه تولایی، عضو هیأت علمی پژوهشکده زیست فناوری پژوهشگاه رویان موفق به کسب رتبه برتر کشوری در عرصه فعالیت‌های علمی نخبگان در دومین کنگره ملی زنان تأثیر گذار کشور شد.
این کنگره با هدف معرفی الگوی زن ایرانی اسلامی، تقویت جریان زن انقلابی با محوریت «الگوی سوم زن» و معرفی زنان نخبه ایرانی و دستاوردهای آن در سراسر کشور برگزار شد.
کنگره ملی زنان تأثیر گذار کشور، در ۸ عرصه علمی، پژوهشی، فناوری، سیاست‌گذاری و حکم رانی، گفتمان‌سازی و رسانه، فعالیت‌های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، تعلیم و تربیت، فرهنگ و هنر و همچنین ورزش برگزار شد و پس از داوری بر اساس شاخص‌های ارزیابی هر گروه، از هر استان ۸ بانوی اثرگذار در ۸ عرصه انتخاب و به بخش کشوری راه یافتند.
دکتر مرضیه تولایی، که یکی از دانشمندان برتر جهان در حوزه تحقیقات درمان ناباروری مردان است که موفق به کسب رتبه برتر کشوری در عرصه فعالیت‌های علمی نخبگان شد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۸/۰۱

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup