عضو هیأت علمی پژوهشگاه رویان، برگزیده رقابت «شتاب دهندۀ بانوان در حوزه مراقبت سلامت و پزشکی بریکس» شد

دکتر مرضیه ابراهیمی، عضو هیأت علمی پژوهشگاه رویان و مدیر شرکت دانش بنیان کیان ایمن سلول، با ایده تأسیس بانک سلول‌های ایمنی برای درمان بیماری سرطان و بیماری‌های خود ایمنی، برگزیده رقابت «شتاب دهندۀ بانوان در حوزه مراقبت سلامت و پزشکی بریکس» شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشگاه رویان، در مراسم پایانی رقابت «شتاب دهندۀ بانوان در حوزه مراقبت سلامت و پزشکی بریکس» که از هفده تا بیست ماه اکتبر ۲۰۲۴ میلادی در شهر مسکو برگزار می‌شود دکتر مرضیه ابراهیمی، عضو هیأت علمی و مدیر اداره راهبری پژوهش و فناوری پژوهشگاه رویان از سوی اتحادیه کسب و کار زنان بریکس، به عنوان یکی از برگزیدگان با ایده پزشکی و شرکت با فعالیت خلاق پزشکی که در مسیر توسعه پایدار گام نهاده، معرفی و تقدیر شد.
این رقابت با هدف شناسایی و ترویج کارآمدترین استارت آپ‌های بانوان با پتانسیل تجاری و نوآوری در کشورهای عضو بریکس و افزایش انگیزه ایشان با چشم‌انداز گسترش آن‌ها برای مشارکت در فعالیت‌های کارآفرینی برگزار می‌شود.
در این مراسم، دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهور اسلامی ایران به صورت مجازی سخنرانی کردند و شورای بازرگانی بریکس را به عنوان یکی از ابتکارهای مثبت و تأثیرگذار در روند توسعه همکاری‌های اقتصادی و تجاری دانستند که زمینه توسعه مناسبات و همگرایی و استفاده از ظرفیت‌های متنوع در شبکه‌سازی را فراهم می‌کند.

 
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۷/۲۸

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup