سومین نشست صمیمانه اعضای هیأت علمی با مسئولین پژوهشگاه رویان برگزار شد

نشست صمیمانه اعضای هیأت علمی با مسئولین پژوهشگاه رویان در صبح روز دوشنبه نوزدهم شهریورماه ۱۴۰۳ در محل سالن کنفرانس برگزار شد.
در ابتدای این نشست معاونین پژوهش و فناوری، آموزش، درمان و همچنین پشتیبانی مروری بر موضوعات نشست‌های پیشین داشتند. سپس اعضای هیأت علمی رویان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری اینگونه نشست‌ها به بیان دیدگاه ها، نقطه نظرات و دغدغه‌های موجود در جهت پیشبرد اهداف آموزشی، پژوهشی، درمانی و تجاری‌سازی پژوهشگاه و همچنین رفع موانع و چالش‌های پیشرو پرداختند.
دکتر عبدالحسین شاهوردی، رئیس پژوهشگاه رویان ضمن قدردانی از حضور و استقبال اعضای هیأت علمی گفت: اینگونه نشست‌ها تأثیرات زیادی برای مجموعه دارد که یکی از آن‌ها شفاف‌سازی امور است و برای هر دو طرف یعنی مدیریت و اعضا مفید است؛ ایشان پاسخگویی صادقانه را وظیفه اعضای هیأت رئیسه دانستند و ادامه دادند: از ابتدای تأسیس رویان بیشتر مسائل و موانع پیش رو از طریق همین شوراهای غیر رسمی و صمیمانه حل شده است و دلیل آن بیان نقطه نظرات دلسوزانه و صادقانه همکارانم بوده است. این همدلی پیشرفت را فراهم و پیشبرد امور علمی و اجرایی را تسهیل می‌کند.
دکتر شاهوردی اظهار داشتند، نکات مطرح شده از سوی اعضای هیأت علمی بررسی و تا رسیدن به نتیجه پیگیری می‌شود و هر یک از معاونین پژوهشگاه پاسخگوی اعضای هیأت علمی هستند.
موضوعات مطرح شده در این نشست شامل چشم‌انداز مجموعه، نگرانی‌های پژوهشی، کیفیت و استعداد دانشجویان جدید، پژوهانه، انعطاف سازمانی همکاران، بودجه‌های تحقیقاتی، کمک هزینه تحصیلی، امکانات و تشکیلات تخصصی و آزمایشگاهی، ارزشیابی و ترفیع اعضای هیأت علمی، افزایش مشارکت مستخدمین در ایجاد رضایت شغلی، تسریع در فرایندهای ستادی و اجرایی، تخصیص اعتبارات و تأمین منابع پایدار، فرایند جذب نیروی انسانی مستعد، قراردادهای پژوهشی، تعرفه‌ها و قراردادهای درمانی و تعاونی مسکن بود.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۶/۲۱

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup