حضور مرکز رشد زیست‌فناوری رویان در نمایشگاه جانبی بیست و پنجمین کنگره بین المللی رویان

در حاشیه برگزاری بیست و پنجمین کنگره بین المللی رویان، مرکز رشد زیست‌فناوری رویان با حضور در نمایشگاه جنبی این کنگره، به معرفی خدمات خود در راستای حمایت از اقتصاد دانش‌بنیان پرداخت.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشگاه رویان، در حاشیه بیست و پنجمین کنگره بین‌المللی پزشکی تولیدمثل رویان، بیستمین کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی رویان و نوزدهمین سمینار پرستاری و مامایی و جشنواره بین‌المللی رویان نمایشگاهی با حضور شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی در محل مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
در این نمایشگاه، مرکز رشد زیست فناوری پژوهشگاه رویانِ جهاد دانشگاهی با در اختیار قرار دادن فضا فرصت حضور در این نمایشگاه را برای شرکت‌های مستقر در مرکز رشد فراهم کرد و شرکت‌های راهبر اندیشان صنعت راد، زیست‌فناوری میراث، کیان ایمن سلول، رویان دام اسپادانا محصولات و خدمات خود را معرفی کردند.
ارزیابی انجام‌شده از غرفه مرکز رشد زیست فناوری رویان و شرکت‌های مستقر در آن نشان داد استقبال خوبی از حضور شرکت ها به عمل آمده است و از این طریق شرکت‌ها توانسته‌اند با مشتریان و مخاطبان خود ارتباط مستقیم برقرار کنند.
 دکتر احسان عارفیان، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی، از جمله بازدیدکنندگان غرفه مرکز رشد زیست فناوری رویان در حاشیه این کنگره بود که با نمایندگان شرکت‌های حاضر به گفتگو پرداختند.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۶/۱۸

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup