با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری، بخش خصوصی با جهاد دانشگاهی قرارداد همکاری امضاء کردند

همزمان با چهل و چهارمین سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی، شرکت رها دارو، جهاد دانشگاهی و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اسلامی ایران قرارداد همکاری راه اندازی مرکز هم افرینی و زیست بوم تولید محصولات بیوتکنولوژی منعقد کردند.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رویان، این قرارداد که در روز دوشنبه مورخ پانزدهم مردادماه به امضاء طرفین رسید، به منظور تکمیل پروژه ساختمانی پژوهشگاه رویان، مستقر در استان اصفهان و به منظور ایجاد محلی متمرکز برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیانِ جوان و نوپا و در جهت کمک به رشد و توسعه آن‌ها برای تولید داروهای نوترکیب منعقد شد.
در ابتدای این مراسم، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، دکتر دهقانی فیروزآبادی، ضمن تبریک سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی گفت: یکی از ابتکارات انقلاب اسلامی تأسیس جهاد دانشگاهی است که از طرف امام راحل تشکیل شد. ایشان ضمن اشاره به توانمندی جهاد دانشگاهی ادامه داد: به لطف خداوند متعال و با همت افراد اصیلی که در این نهاد مقدس حضور دارند، جهاد دانشگاهی در طی سال‌های اخیر توانسته است که مجدداً مولدسازی کند؛ ویژگی این افراد پاکدست و با تجربه خلق ارزش و نه ایجاد درآمد است، هر چند با خلق ارزش درآمد نیز سرازیر می‌شود.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: استان اصفهان به عنوان دومین استان از نظر تعداد شرکت‌های دانش بنیان توانسته است تا بیشترین تعداد نخبگان بومی استانی را به دلایل فرهنگی و وجود مراکز خوب علمی صنعتی در خود نگاه دارد و ما نیز تعهد می‌کنیم تا جایی که توان داریم به اینگونه مشارکت‌های علمی کمک کنیم تا بخش خصوصی دلگرم شود و به امید خدا ساختمان مورد نظر در دو سال آینده قطب شرکت‌های دانش بنیان شود که باعث افتخار این مرز و بوم است.
در این مراسم دکتر حسن مسلمی نائینی، رئیس جهاد دانشگاهی و هیأت همراه، دکتر عبدالحسین شاهوردی، رئیس پژوهشگاه رویان به همراه معاونین و جمعی از اعضای بخش خصوصی حضور داشتند.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۵/۱۵

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup